
Správa nemovitostí
Kromě péče o technický stav a administrativní agendu pro majitele rodinných domů zabezpečujeme tyto činnosti i pro bytové domy a SVJ. Úzce spolupracujeme s Výbory SVJ a společně se snažíme o minimalizaci nákladů, plnění zákonných norem a vedení potřebné administrativy. Technickou podporu navíc zajišťují zaměstnanci z našich vlastních řad.
Správa objektu pro SVJ zahrnuje zpravidla tyto hlavní části:
- Administrativní část
- Evidence vlastníků a nájemníků
- Zasilání vyrozumění a informací vlastníkům
- Koordinace smluv a výpovědí, archivace dokumentů
- Řešení reklamací majetku SVJ a pojistných událostí
- Asistence při výběrových řízeních
- Organizace a účast na shromáždění
- Ekonomická část
- Stanovení měsíčních záloh a jejich následné roční zúčtování
- Spolupráce s vlastní či externí účetní při vedení účetnictví, přípravě podkladů, předání faktur a kontrole plateb, vymáhání pohledávek
- Ekonomické posouzení a příprava rozpočtu na další období
- Technická část
- Účast na revizích a sledování jejich plnění
- Údržba technických zařízení, popř. okolí domu a zahrady
- Pohotovostní služba